מיזוג אויר לבית

מערכת מיזוג אוויר לבית

כדי להתאים את מערכת מיזוג אוויר לבית שתהיה הטובה ביותר והמתאימה ביותר לצרכים ולרצונות שלכם, חשוב לדעת איזו מערכת דרושה לכם, היכן כדאי לכם לרכוש אותה ובאיזה מתקין כדאי לכם לבחור.

האם נתקלתם אי פעם במערכת מיזוג אוויר לבית שנאלמה דום בדיוק כשהיה צריך אותה? האם היה לכם אי פעם מזגן שהרעיש כמו טרקטור ופגע באיכות השינה ובאיכות שעות הפנאי המעטות שלכם? האם קניתם אי פעם מערכת מיזוג אוויר לבית שהייתה במבצע מ-ד-ה-י-ם אבל התמורה שקיבלתם הייתה מרגיזה ומאכזבת? גם אם זה לא קרה לכם מעולם, סביר להניח שבכל זאת לא תרצו להתנסות בחוויות "מרנינות" מעין אלה.
אין ספק שתעדיפו לבחור מערכת מיזוג אוויר לבית שתהיה שקטה, שמד הטמפרטורה והלחות יתאימו בדיוק למה שנחוץ לכם והמכשיר עצמו יהיה יפה ונעים לעין. כדי להתאים את מערכת מיזוג אוויר לבית שתהיה הטובה ביותר והמתאימה ביותר לצרכים ולרצונות שלכם, חשוב לדעת איזו מערכת דרושה לכם, היכן כדאי לכם לרכוש אותה ובאיזה מתקין כדאי לכם לבחור.

מערכת מיזוג אוויר לבית - מה צריך לדעת לפני שרוכשים אחת כזו?

  • כדאי לדעת כמה חדרים ברצונכם למזג כדי לבחור מערכת מיזוג מתאימה לצרכים האישיים.
  • יש לשים לב לגודלו של כל חדר, למטרה לשמה הוא ישמש ומה מספר האנשים שישהו בו רוב הזמן.
  • צריכת האנרגיה תקטן אם לכל חדר יותאם מזגן מתאים בגודלו.
  • רצוי לבדוק מה מספר מוצרי החשמל קיימים בכל חדר אותו רוצים למזג, כדי לתכנן את מערכת החשמל ולמנוע הפסקות חשמל בלתי צפויות בשל עומס.
  • רמת הלחות בסביבת המגורים משפיעה גם היא על בחירת מערכת מיזוג לבית. כאשר רמת הלחות נמוכה, אפשר לרכוש מזגן בעל צריכת חשמל נמוכה יותר וכאשר רמת הלחות גבוהה, יש לרכוש מזגן שיוכל לייבש את האוויר בעוצמה נאותה.
  • חובה לבדוק את גודל החלונות ואת הכיוונים אליהם הם פונים לפני התקנת מערכת מיזוג אוויר בבית, כי חלונות גדולים, בעיקר כאלו הפונים לכיוון דרום, גורמים להעברת חום רב פנימה.
  • יש לבדוק את מיקומו של המנוע ולוודא שיהיה נגיש לצרכי תיקונים ואחזקה שוטפת.
  • חובה לבדוק שמערכת מיזוג אוויר לבית מכילה פילטרים המיועדים לסינון האוויר מאבק, גרגרים וחומרים מפריעים אחרים.

מערכת מיזוג אוויר לבית - למה עוד לשים לב?

התקנת מערכת מיזוג אוויר לבית חייבת להיעשות על ידי איש מקצוע שהוכשר לכך. רצוי להימנע ממתקיני מזגנים המייצגים חברה כזו או אחרת. מחירה של מערכת מיזוג לבית גבוה הן בכסף והן בתוצאות שתשפענה על הנעימות בבית במשך שנים רבות. כמו כן, התקנת מערכת מיזוג אוויר לבית חייבת להיות על פי כל כללי הבטיחות הקיימים, כדי למנוע אסונות מיותרים.